Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти по време на движение- двигатели 1.8, 2.0 TS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    А може би не ползваш подходящата ламбда сонда. Или е станала мудна и извън града като я държиш в едни и същи обороти по-дълго долу горе отчита добре и се адаптира както трябва. Като я поразръчкаш после малко в града и айде пак същата работа. Но може да имаш и пропуск преди ламбдата. Много малък, но да го има.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #92
      В смисъл?Прогорена гарнитура или дупка по тръбите...Ми имах една на бош,стана мудна, сложиха една универсална 2 месеца беше добре.И тая ако е станала мудна - аман.Може би е съвпадение махането на катализатора, но тогава ми почнаха проблемите.Та затова ми беше и въпроса де, тези които са патили и разбират да кажат възможно ли е да е това причинита:да, не или може би.Иначе за това клатене изчетох сума ти нещо и не питам вече - що клати.Само за това не намерих някакво компетентно мнение.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #93
        Тъй, днес си поразхвърлях малко мотора, хем и една профилактика на свещи и тем подобни и какво се оказа.Липсва ми въздушният филтър, а беше нов.И не че някой го е свил ами аз тъпанара преди месец и половина го сменях ама от приказки със зевцеците около мен, съм забравил да го сложа.И къде се е дянял, нямам идея.Сигурно в казана със стария.Ей до тва води говоренето на глупости придружено с бира.Също и въздуховода не беше стегнат към тялото на дроселната клапа.Оправих всички бакии,изчистих клапата, и сега всичко е ОК.Докога не знам.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #94
          При мен нещата почти се оправиха. След снулиране на адаптивните параметри с ATS900 оборотите спряха да колебаят в движение, но. Но оборотите в движение са 1100-1200, на място пак са 1000-1100. При запалване за кратко стигат 2200. Нищо друго не съм пипал, само адаптация. Вече минах над 1000км и положението е все такова. Ще покарам още малко така и ще пробвам адаптация с Фиат ЕКУ Скан
          Алфа 156 1,8ТС 1998г

          Comment


          • #95
            Ще изкажа едно предположение относно клатенето при спиране.При мене се получава когато лампата за бензина светне.Като мина през бензиностанцията се оправя моментално.Предполагам че малкото количество бензин се лашка и помпата засмуква въздух от време на време което предполагам води до колебания в налягането.Като спре колата течноста се успокоява и след 2-3 сек. спира да клати.Туй отдавна го наблюдавам и съм сигурен че при мене е така, а и от известно време зареждам така че да не светва лампата и не ми се е появявало.Изказвам предположение като една от възможните причини.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #96
              Колега ти си изолиран случай,убеден съм,че това ще е само при теб!
              156 2.0TS 155к.с.+ремап

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                .Обиколих два пъти града,спрях да пия кафе, тръгнах и мотора се държеше перфектно.Ся се чудя кво да прая.
                караш и усилваш повече радиото

                майтапа на страна

                аз на моята кола и държа все още катализатора, не знам дали има значение за клатенето на оборотите или не, но след почистване на дросел и адаптация, аз такива проблеми нямам....но я карам много малко и с хубав бензин само.

                тези коли се нуждаят от каране...над 3000 rpm
                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                Lancia Ypsilon '02

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                  тези коли се нуждаят от каране...над 3000 rpm
                  Сипвам само 98 или 100 , но пак си клати оборотите. Но това го прави предимно в задръствания и/или когато я карам с много ниски обороти.
                  Като настъпя хубаво педала до над 5000 и после ник'во клатене на обороти няма !
                  ...

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщение
                    Колега ти си изолиран случай,убеден съм,че това ще е само при теб!
                    Еми какво да направя, отдавна ми прави впечатление реках да го споделя.Де да знам какво по различно има при мен.От известно време гледам да не свети резервата и доливам каквото трябва и не го прави.А и откакто стегнах разхлабения въздуховод спря да се мандахерца.Тъй че може би липсата на катализатор отпада като причина иначе трябваше да продължи да клати.Пък и вече ми писна да гледам оборотомера на всеки стоп.И на коча му се клатят ама не падат.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • Тука за коча съм съгласен,аз в началото се притеснявах от това клатене,но като разбрах,че е всеобщ проблем и се успокоих,пък и в края на краищата проблем при шофиране нямам,не ми гасне колата,просто понякога си клати между 700-1200 оборота. Ако се задълбочи проблема ще му мисля,но вече две години си е така и грижи нямам.
                      156 2.0TS 155к.с.+ремап

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Браво момчета,много добра работа,виждате че става и без рязане на пин 15
                        А този кабел 15 на километража за какво е порринцип и къде е логиката да се реже и като се среже, какво се губи освен неиграенето на оборотите?!
                        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                        ВАЗ 21079 1990 г.

                        Comment


                        • Губи се сигнала за скорост на автомобила. По принцип в движение при определена скорост ЕКУ-то отваря дросела за да поддържа по-високи обороти. И точно тогава ако дросела не е на ред или мотора дърпа страничен въздух адаптацията в различните ъгли на дросела не е актуална и от там се получава колебанието в оборотите. Обърква се сместа. Изведнъж става или много богата и се задавя или бедна... и докато коригира минават няколко секунди и през това време протичат колебанията в оборотите.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 12:37.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Губи се сигнала за скорост на автомобила. По принцип в движение при определена скорост ЕКУ-то отваря дросела за да поддържа по-високи обороти. И точно тогава ако дросела не е на ред или мотора дърпа страничен въздух адаптацията в различните ъгли на дросела не е актуална и от там се получава колебанието в оборотите. Обърква се сместа. Изведнъж става или много богата и се задавя или бедна... и докато коригира минават няколко секунди и през това време протичат колебанията в оборотите.
                            Аз съм така от близо година с одрязана 15-ка и нямам проблем с оборотите. Преди много клатеше и беше много дразнещо - сега в спокойни обороти е екстра - няма треперене. Като вдигна над 160 и изключа от скорост гасне... а иначе ако си карам със 120-130 и изключа колебае-колебае и задържи...идеи?!
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • Бяхме го разисквали този въпрос в темата за пин15. Намери я и прочети. Не случайно е направена тази система по този начин.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Такааа вчера направих адаптация с FES - оборотите на празен ход на място са 800-880 в движение са 1000 и не колебаят (за сега) Явно има значение с какво се прави адаптацията. с АТС900 бяха доста повече, но не колебаеха. Сега ще фидя с новите настройки колко ще изкара. Нищо друго не съм пипал.
                                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                                Comment

                                Working...
                                X