А може би не ползваш подходящата ламбда сонда. Или е станала мудна и извън града като я държиш в едни и същи обороти по-дълго долу горе отчита добре и се адаптира както трябва. Като я поразръчкаш после малко в града и айде пак същата работа. Но може да имаш и пропуск преди ламбдата. Много малък, но да го има.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нестабилни обороти по време на движение- двигатели 1.8, 2.0 TS.
Collapse
X
-
-
В смисъл?Прогорена гарнитура или дупка по тръбите...Ми имах една на бош,стана мудна, сложиха една универсална 2 месеца беше добре.И тая ако е станала мудна - аман.Може би е съвпадение махането на катализатора, но тогава ми почнаха проблемите.Та затова ми беше и въпроса де, тези които са патили и разбират да кажат възможно ли е да е това причинита:да, не или може би.Иначе за това клатене изчетох сума ти нещо и не питам вече - що клати.Само за това не намерих някакво компетентно мнение.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Тъй, днес си поразхвърлях малко мотора, хем и една профилактика на свещи и тем подобни и какво се оказа.Липсва ми въздушният филтър, а беше нов.И не че някой го е свил ами аз тъпанара преди месец и половина го сменях ама от приказки със зевцеците около мен, съм забравил да го сложа.И къде се е дянял, нямам идея.Сигурно в казана със стария.Ей до тва води говоренето на глупости придружено с бира.Също и въздуховода не беше стегнат към тялото на дроселната клапа.Оправих всички бакии,изчистих клапата, и сега всичко е ОК.Докога не знам.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
При мен нещата почти се оправиха. След снулиране на адаптивните параметри с ATS900 оборотите спряха да колебаят в движение, но. Но оборотите в движение са 1100-1200, на място пак са 1000-1100. При запалване за кратко стигат 2200. Нищо друго не съм пипал, само адаптация. Вече минах над 1000км и положението е все такова. Ще покарам още малко така и ще пробвам адаптация с Фиат ЕКУ Скан
Comment
-
Ще изкажа едно предположение относно клатенето при спиране.При мене се получава когато лампата за бензина светне.Като мина през бензиностанцията се оправя моментално.Предполагам че малкото количество бензин се лашка и помпата засмуква въздух от време на време което предполагам води до колебания в налягането.Като спре колата течноста се успокоява и след 2-3 сек. спира да клати.Туй отдавна го наблюдавам и съм сигурен че при мене е така, а и от известно време зареждам така че да не светва лампата и не ми се е появявало.Изказвам предположение като една от възможните причини.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение.Обиколих два пъти града,спрях да пия кафе, тръгнах и мотора се държеше перфектно.Ся се чудя кво да прая.
майтапа на страна
аз на моята кола и държа все още катализатора, не знам дали има значение за клатенето на оборотите или не, но след почистване на дросел и адаптация, аз такива проблеми нямам....но я карам много малко и с хубав бензин само.
тези коли се нуждаят от каране...над 3000 rpmAprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
Lancia Ypsilon '02
Comment
-
Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщениетези коли се нуждаят от каране...над 3000 rpm
Като настъпя хубаво педала до над 5000 и после ник'во клатене на обороти няма !...
Comment
-
Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщениеКолега ти си изолиран случай,убеден съм,че това ще е само при теб!По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Тука за коча съм съгласен,аз в началото се притеснявах от това клатене,но като разбрах,че е всеобщ проблем и се успокоих,пък и в края на краищата проблем при шофиране нямам,не ми гасне колата,просто понякога си клати между 700-1200 оборота. Ако се задълбочи проблема ще му мисля,но вече две години си е така и грижи нямам.156 2.0TS 155к.с.+ремап
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеБраво момчета,много добра работа,виждате че става и без рязане на пин 15ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Губи се сигнала за скорост на автомобила. По принцип в движение при определена скорост ЕКУ-то отваря дросела за да поддържа по-високи обороти. И точно тогава ако дросела не е на ред или мотора дърпа страничен въздух адаптацията в различните ъгли на дросела не е актуална и от там се получава колебанието в оборотите. Обърква се сместа. Изведнъж става или много богата и се задавя или бедна... и докато коригира минават няколко секунди и през това време протичат колебанията в оборотите.Last edited by oem; d.m.y г., 12:37.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеГуби се сигнала за скорост на автомобила. По принцип в движение при определена скорост ЕКУ-то отваря дросела за да поддържа по-високи обороти. И точно тогава ако дросела не е на ред или мотора дърпа страничен въздух адаптацията в различните ъгли на дросела не е актуална и от там се получава колебанието в оборотите. Обърква се сместа. Изведнъж става или много богата и се задавя или бедна... и докато коригира минават няколко секунди и през това време протичат колебанията в оборотите.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Бяхме го разисквали този въпрос в темата за пин15. Намери я и прочети. Не случайно е направена тази система по този начин.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Такааа вчера направих адаптация с FES - оборотите на празен ход на място са 800-880 в движение са 1000 и не колебаят (за сега) Явно има значение с какво се прави адаптацията. с АТС900 бяха доста повече, но не колебаеха. Сега ще фидя с новите настройки колко ще изкара. Нищо друго не съм пипал.
Comment
Comment